joi, 13 octombrie 2011

tu ..



Am gasit ceva..! ,mi.am zis cand te,am vazut prima data. Ceva ..altfel decat ce intalnisem,inedit,pasionant,o mica scanteie.
Impiedicat cum sunt,am fost aproape de a te pierde cand inca nici nu te aveam,si totusi tu,TU, ai vazut ceva in mine,ceva ce te,a facut sa.mi acorzi o sansa. POate ciudatenia mea,ascunsa in banalitate,sau poate artificiile tale au simtit flacarile mocnindu.mi prin vene.
Mi,ai zambit,si m,ai tras cu tentaculele tale din mlastina ultimilor ani. Nu puteam sa,ti descriu ranjetul cretin ,radiant ce,mi deschidea orizonturi nesperate..
Nu stiu de ce tocmai TU. As fi putut avea lumanari stinse,lanterne ruginite,sau chibrituri umede. Dar nu le,am vrut.
Stii si tu ,nu poti accepta lumina daca nu este Lumina ta. Am simtit ca tu poti fii. Sper sa fii. Am nevoie sa incerci.
Buzunarele imi erau goale de substanta,rasucite de vant.
Buzele imi erau arse de o mie de focuri nestiute,spiritul ,doar un bolovan amorf.  Eram rau,prost,si toata cunoasterea nu a putut sterge un simplu fapt : fara dragoste,suntem doar forme ciudate,absente,umbre !
Acum ard pentru tine. Imi arunc tot hidrogenul intr,o reactie termonucleara ce poate insemna si inceputul si sfarsitul. Da,mi heliul tau ..!


Pentru V.

2 comentarii:

  1. si inceputul si sfarsitul... cat de adevarat. Sper sa-ti dea heliul ei, sunt curioasa sa ne povestesti ce e dupa...bum!

    RăspundețiȘtergere
  2. poate o sa va povestesc. ms pt ..atentia ta

    RăspundețiȘtergere