joi, 18 august 2011



-Atatea apusuri si rasarituri au trecut peste mine.. bucurii,tristeti,extaz,pareri de rau..oare au avut vreun sens ? 
-Sigur ca au avut ,prostutule,toate contribuie la perfectionarea spiritului,experienta. Cum vrei sa ajungi cu marele Manitou,daca nu ai un spirit evoluat ? Zambesc. 


V,am spus vreodata ce galbena si frumoasa e luna uneori ??
Ma holbez la ea ca la un lucru nemaintalnit,si revin senzatii vechi : copilarie,mistic, odata priveam ca si acum,insa vedeam altfel.
Noaptea e extraordinara . Noaptea,orice e posibil. Chiar si sa mai visezi inca. Noaptea,anii nu inseamna nimic,iar timpul e doar o cocota inventata de pragmatici.
Bate vantul.. Gura mi se destinde intr,un ranjet larg. Nici nu stiu de ce. Ce aer auriu..imi amintesc,demult stateam noptile pe afara numarand stelele,si visand la zboruri intergalactice. Capul mi,era plin de capitani ce zburau la limita universului cunoscut,si trecand DINCOLO,regaseau iubirile pierdute,in alte universuri.. :)
-Unde dracu s,a dus edi ala ..?
-E inca inauntru,imi raspund tot eu,zambind. Dincolo de valul maturizarii,e inca acolo. Damn,e bine sa fii viu. Trag aer adanc in piept,ca pentru a pastra aroma asta inauntru,macar inca putin.
Am tigari,cafea,si placinta cu mere. Cine si,ar putea dori mai mult de atat  ?

- Atatea lucruri stiu si infinit atat de multe nu.. Traiesc,mor,iubesc,urasc.Oare toate astea au vreun sens ?
- (...raspuns indescifrabil...)

9 comentarii:

  1. Ai reusit sa te gasesti? Sau te vei cauta pana in clipa finita? Eu cred ca ne cautam tot timpul acestei vieti si dupa ea si am fi cu adevarat norocosi daca ne-am gasi si ne-am da seama cine suntem si ce suntem.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Orice intamplare/traire...are un sens, poate nu sensul pe care ni-l dorim dar mai devreme sau mai tarziu realizam ca orice se intampla cu un scop.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat ma enerveaza determinismul acesta si faptul ca totul se intampla cu un scop. Adica suntem programati de la inceputul existentei sa devenim ceea ce avem implantat in chip-ul esentei noastre. Nu putem sa alegem, chiar daca vrem acest lucru si oricum chiar daca vom crede ca am ales noi e doar o parere, caci de fapt era prestabilit. Cam asa vad eu problematica totul se intampla cu un scop.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Laura, in fiecare zi ma gasesc,doar pt a,mi da seama ca..sunt tare departe de asta,totusi. Sti vb aia ,cu cat stii mai multe (despre tine, in caz asta),cu atat intelegi ce putin stii ..:)
    Poate ca,da,suntem ''programati'' intr,un fel,dar totusi cred cu putere ca omul isi poate 'sparge' programarea !

    @Nuante de gri,ma bucur sa 're-aud' de tine :). Si eu,adica o mare parte din mine,crede asta,ca totul se intampla cu un scop. Dar mai e o parte anarhica in mine,ce zice ca nimic n,are sens.

    RăspundețiȘtergere
  5. maybe 'anarhista' , nu 'anarhica'.. nu.s sigur,si nici nu am dispozitia sa caut prin dex,uri totusi . Intelegi tu :)

    RăspundețiȘtergere
  6. :)Esti un mic instigator la a ne sparge baza de date din mosi stramosi si a decreta ca nu ne mai intereseaza memoria colectiva, da-o naibii, caci si asa nu ne ajuta cu nimic si a incepe sa virusam programul de trait!:)Foarte frumos, imi place:)Eu sunt de acord ce revolutionarea sistemelor:)
    Din pacate da, cu cat stii mai multe cu atat iti dai seama ca habar nu ai de nimic si te tot cauti cam la fel cum un orb cauta lumina.

    P.S: Mai ai placinta cu mere? E ceva atat de placut intr-o placinta cu mere, incat cred ca daca nu s-ar fi inventat lumea ar fi fost mai trista!:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi pare rau,si eu cred ca e ceva foarte placut intr,o placinta cu mere,de aia..am mancat,o pe toata ! :D next time,iti opresc,i promise.

    p.s. ''baza de date din mosi stramosi' .. si mie imi place.

    RăspundețiȘtergere
  8. Thank you:D...for the pie:)si pentru gandul de a imparti cu mine o bucatica:)
    E o poveste lunga cu aceasta baza de date din mosi stramosi. Ar trebui sa scriu prea mult in acest comentariu si pentru ca nu vreau sa-ti ocup prea mult spatiu virtual voi posta la mine o povestioara cu talc:D

    RăspundețiȘtergere
  9. am inteles. o sa stau ,adica o sa fiu numai ochi si urechi. si uneori gura..cand e de alimentat sau fumat.

    RăspundețiȘtergere