duminică, 18 septembrie 2011


hai dobitocule,iesi din letargie ..!
bum..!
nu uita sa mai traiesti,sa mai simti,nu inca..!
bum..!
mai bucura,te de lucrurile alea de demult. ploaie,vant,aer,viu,familie,acasa !
nu fii bou..!
bum..!
uneori sunt asa o canalie. ma port urat cu cei apropiati. Raspund acid si rautacios. Ii fac sa sufere.  Apoi imi pare rau. Si totusi o fac iar.
Oare sunt rau pt k sunt nefericit ? Raspunde, javruta umana,striga..! Nu mai tine inauntru,macina..maldito veneno .
UNeori,as darama muntii, mi,as rupe pielea,si as arunca,o in vant.
Hahaha ! , nu,mi pasa. Oricum viata e un vis .

12 comentarii:

  1. Si sa umbli asa gol? Fara piele, fara nimic? Sa-ti fie rusine ! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. umblu doar cu nucleele si cu electronii de pe stratul p. aia de pe s ii arunc . De fapt, ii jumul si pe aia ! Tot,pana ajung doar o prezenta absenta,si ma pot reconstrui din nou,mai bine. Mai bun . :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca o sa devii absent, eu pe cine mai stresez?

    RăspundețiȘtergere
  4. De obicei nefericirea atrage frustare si din frustrare dam in rautate. S-ar putea sa ai dreptate, sa fii rautacios pentru ca esti nefericit!Dar acest lucru nu inseamna ca trebuie sa te razbuni pe altii. Cat despre piele...e doar un acoperis, o masca, fie ca o vei jumuli sau nu, tu vei ramane acelasi pe dinauntru. HUMAN NATURE! Asa esti tu, nu ai ce sa faci!

    RăspundețiȘtergere
  5. asa,asa, fa,ti reclama la mine pe blog ! :P te taxez eu dupa aia

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu intentionam sa-mi fac reclama la tine pe blog! Poti sa dai delete la comentariu daca nu-ti convine!

    RăspundețiȘtergere
  7. era o gluma. bine, nu mai glumesc cu tine . :)

    RăspundețiȘtergere
  8. un vis? eu zic ca e un cosmar..
    Postarea asta as putea sa jur ca a scris-o un drogat... Imi place...

    RăspundețiȘtergere
  9. e un cosmar partial. si un vis. e doar experienta. tu trebuia sa fii curva,eu un bou rau cu cei apropiati. poate e karma

    RăspundețiȘtergere