sâmbătă, 17 septembrie 2011

light

NU mai e Intuneric. Ating cu extremitatile constiintei mele tentaculare orizontul. Nu era nimic aici,decat intuneric si mort . Nu am invatat sa fiu un vulcan constructiv,decat cand am pierdut legatura cu centrul.
Imi trageam lava,din locuri urate,negre,lava murdara,bolborosind greu. La un moment dat si eu eram aproape transformat de ea . 
In unele zile ,intalneam vulcani mai mici,(poate nu stiti, si noi vulcanii mergem), sau doar simple gheizere,lacuri cu impresii de oceane, ce vroiau sa ma stinga.
Imi solidificam lava murdara,si o proiectam ca un scut. Puternic,si singur,si totusi atat de slab. Rataceam prin toate emisferele,aproape refuzand sa mai erup. La ce bun ..? Mereu se termina.In alta viata o sa fiu un munte maiestuos,un munte ZEN, cu zapada pe umeri. Sau macar un deal usor plin de brazi ..
Intr,o oarecare era, ai aparut tu. Ma uitam cu intelegere parinteasca,si nu fara un zambet in coltul..craterului, la tine. Tot un vulcan,insa unul diferit.
Plin de viata. Atat de plin de viata ! Lava ta nu era una fatala,desi acida.  
Te,ai asezat langa mine. Ziua eram ,de obicei,ocupati cu eruptiile,controlul lavei,si aruncarea cenusei vulcanice. Mereu ma provocai, ca a ta e mai ..cenusa decat a mea ! Mormaiam din toti versantii,si de obicei renuntam eu primul. Imi placeai. Lava ta era rosie si necorupta. Ii simteam parfumul emanatiilor,mai ales in noptile de vara. 
Uneori imi spui ca ne,ar fi bine daca ne,am contopi,si am deveni un singur vulcan. Daca as exploda in tine ..?! 

12 comentarii:

  1. in poza e ea, nu ?:) Sper sa te poti bucura de ea, sa incepi o era noua . Ultimul paragraf...uff :*

    RăspundețiȘtergere
  2. in poza e ..principiul din amandoi. Spiritul vulcanului primordial. :) . Pasiune. 'SIMT' si 'VREAU' .
    Eu nu gandesc deci exist,ci simt deci exist. Desi da, iti par rational..

    RăspundețiȘtergere
  3. frumos spus :). Meriti oricum ceva bun, sper ca asta ti se pregateste.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu .. uite ,imi pregatesti ..o cafea ? :D iar eu iti pregatesc..stii tu ce !

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa nu vina acea ea sa isi reclame drepturile..daca vede ca iti pregatesc o cafea:). Dar bineinteles, acum pun la facut :P.

    RăspundețiȘtergere
  6. merci. eu beau cafea la orice ora,asa ca.. :/ nici nu vine,deocamdata e..abstracta.virtuala :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Atunci e bine, sunt in siguranta cu cafeaua in dinti pt tine . Soarbe-o usor..sa dureze cat mai mult ..:)

    RăspundețiȘtergere
  8. sa te..jumul..auzi la ea ''soarbe,o usor ,sa dureze..' ! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. cafeaua evident. ca nu am decat o ceasca de oferit si..sa dureze cat mai mult placerea :P..Iar iti fuge mintea la prostii..om in toata firea;))

    RăspundețiȘtergere