duminică, 9 octombrie 2011

reconversie

Tarziu. Nu suficient cat sa inchid larg ochii.Insa suficient ca sa simt apropierea.
E aici.Mereu a fost, si.i simt frunzele otravite cum mi se infiltreaza prin noptile fara punct de reper.
Iubitul meu vultur cu gheare de otel..ce mama dracu' cauti aici ?! Te,am eliberat mai demult,cand inca eram atat de conditionat de preocupari diferite.
Deschid incet ochii exteriori..o camera intunecoasa,un pat,un birou,si un scaun. Pe pat,un corp aproape viu,invelis greoi pentru principiul vital.AL MEU.
E aici. Ii simt ochii aia rosii pe piele. Il chem.Vine si se aseaza pe mana mea,k altadata. E ceva ciudat la el, nou.Isi scutura penele si ma fixeaza cu carbunii aia doi.
-nu mai ai nimic,croncane batjocoritor. Ti,ai taiat toate legaturile cu ceilalti. Si intr,o oarecare masura,chiar si cu tine. Ai oprit doar durerea,golul si raul. Acum vei fi una cu mine. A face rau,sau bine sunt doar notiuni produse de minti reduse. Mereu ati vazut lumea intr,o bipolaritate. A crea sau a distruge e acelasi lucru. Neimportant. Important e sa,ti joci rolul intr,o realitate relativa si in sine haotica.
-Ce ai patit ? il intreb ragusit. Tu erai nobil,si puternic,si echilibrat.
-Si acum sunt puternic.Mult mai puternic,sopteste ciocul otelit. Am calatorit in existente,variatiuni de realitati,si jocuri oarbe de principii antagonice.
Lasa,ma sa,ti arat. Si,si deschide aripile murdare,sangerii. Un moment ,apoi CONTACTUL.
Intuneric. Sunete ascutite,lumini ce sparg timpanele,alb,negru,rosu,se succed rapid. Entitati greoaie,sau forte megalitice imi injecteaza retina. Lumi ,creaturi monstruoase,zei,astre,legitati universale,se contopesc in ritmuri.Culorile rup sunetele in fractiuni mici,si apoi totul se reconverteste in ecuatii fara sens. NIMICUL e doar o alta expresie a TOTULUI.
''A nu fi'' se incolaceste ca un fel ciudat de inel al lui Moebius..acum e ''a fi'' . Bun ,rau..niste draci imi zambesc angelic si,mi citesc din cartile sfinte,iar sfintii se bat pe un ciolan de om.
Ma pufneste un ras dement . Ha,ha,ha.. ! Ce mama dracu' mai sunt si astea ,intreb vulturul meu funingit.
-Nimic altceva decat un JOC,ma priveste cu ochii transfigurati . Particule nebune,organizate de o minte infernala,colectii de atomi,sau de spirite,aruncate intr,o transformare continua si fara sens.
iNCEP sa inteleg. Sistemul e invechit. Nu exista bun,rau,lumina,intuneric,durere,bucurie. In apropiere,colectii intregi de atomi,se disipeaza,formand o noua constiinta. Furnici,oameni,extraterestrii ,draci,asteroizi,curve,pesti,oameni de afaceri,manguste,iepuri,munti,stele,nebuloase..toate sunt doar o partida de sah ale aceleiasi FORTE. uNEORI,se separa in 2 parti,cand una pierde,jocul se termina. Pentru a reincepe mai tarziu,intr,o continua transformare.
Mai apuc sa,i cer vulturului sa ma scoata de acolo. Mintea, mi, e arsa de contactul peste limita. Ochii mi se inchid larg,in sfarsit.
-Intelegi acum ,cate ceva, nu ? ma intreaba. Si pentru k oricum nu conteaza,am ales sa fac rau. O sa te injectez si pe tine,ranjeste in intuneric.
-Nu e nevoie, javruta idioata, soptesc cu alta voce.Deja sunt. Il ating usor,si se transforma in cenusa.
Ochii,ard mocnit ca doi carbuni,cand ies afara din tot ce sunt. Pe pat,doar un corp,aproape mort.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu