marți, 31 ianuarie 2012

inertie

Credeam ca am revenit. Am revenit,dar..altfel,..altfel,dar mai ales,ALTFEL.
Eu sunt altfel,si desi stiam ca in orice secunda devin altfel,acum e diferit. Un altfel obosit,plictisit,uneori pe jumatate gol. Un altfel poluat de realitatea imediata si de balamucul din jur. Unul ce aparent, s.a innecat de ceva timp. Pe plan profesional,si..oarecum emotional.
In fine, sa revenim. La ce ?? La orice.
Nu mai reusesc sa ma vad. De afara spre inauntru.Daca nu ma vad, nu pot aprecia ce am devenit.
La naiba cu Romania asta de 2 bani jumate. Urasc politicienii,mincinosii,insectele si mocirla in care ma zbat de cand am revenit pe taramul pitoresc al tarii asteia,plina de mincinosi,corupti,saracie,hotie si badaranie. Epoca de piatra zici ca e aici,comparat cu alte zone.
Dar poate ca imbatranesc si de aia devin mai conservator,asa,mai nesuferit.  Uneori,mi.e teama ca,mai ales,am imbatranit degeaba.
Din fericire,momentele astea stiu sa le astup deseori. Cu acum, un acum  agitat,sau linistit,vag,sau plin de sens (sens pe naiba :) .
Calatoria continua.

5 comentarii:

  1. Bine ai re-venit...cu scrisul pe blog ma refer!Cat despre adorata si iubita Romanie..din pacate e compusa din ceea ce ai spus tu si am impresia ca din si mai mult, uneori!
    Cat despre privitul spre tine "din afara spre interior", ai grija!Te pierzi usor in lumea asta, dar te regasesti foarte greu, sau deloc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna,Laura. Da,te pierzi usor in lumea asta,dar pt mine e necesara. Nu stiu sa traiesc doar in lumea asta. Sau ,ceva.. nu stiu, mi.e prea frig sa mai realizez conexiuni inter-neuronale reusite :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Edu e pacat sa te ingenuncheze mediul inconjurator, societatea aceasta perfida, ideile altora. Stiu ca si daca ne cream propria lume, la un moment dat ceilalti vor incerca sa intre in ea si sa o distruga. Cred ca ai obosit, de aceea iti este frig. Incearca sa te relaxezi si dupa sa privesi din nou din afara spre interior sau din interior spre afara. Cine stie ce vei descoperi...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Modul in care alegem sa privim viata cu partile sale de farmec si tristete, ne defineste intr-o oarecare masura pe fiecare dintre noi. In cele din urma atitudinea noastra fata de iubire si suferinta va fi cea care ne va indruma pe un anume drum in viata.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bianca,da. Am fost niste ani afara,si apoi am ales sa ma intorc. Banuiesc ca a fost o alegere, nu neaparat gresita,dar cel putin prematura ..

    roua,asa este. suntem suma trairilor,perceptiilor,atitudinilor,etc..noastre :). Sunt clipe in care nu ma mai definesc,nu in profunzime.

    Laura, nu ma ingenunchiaza nimeni.Cred. Decat tot eu. Si tot eu ma ridic.Ai dreptate,sa ma relaxez..usor de zis. Ma doare ceva pe la etajul 14 ..:) Cred k e o parte din suflet cazata acolo .

    RăspundețiȘtergere