duminică, 14 august 2011


Uff,drace,ce desertaciune..! Undeva,in piept, o pompa din lemn putred imi trimite sangele verde prin arterele pline de molii. Ciclul de regenerare e complet,si.mi simt invelisul,din material organic,plin de rotite,mecanisme si arculete,ce imi sustin scanteia primordiala.
Ochii,desi nu vad nimic,sunt stereoscopici si la locul lor,probabil un fel de reminiscenta a unor timpuri de mult apuse,cand umanii inca erau atat conditionati de material.
Vreau o tigara ! A,am uitat,nu am unde sa o bag . Fanta aia a disparut de vreo 10000 de ani. Oamenii se hranesc prin fotosinteza acum. Ce pacat ..! Pentru o tigara,as renunta la procesele biologice,membrele din humus,si cele cateva rotite din lemn,uzat de seva.
Ma intalnesc cu altii. Ca si mine,isi trag anevoie ,radacinile prin pamantul reavan,pipaind cu extremitatile spatiul inconjurator. Nu ne vedem,insa ne percepem ca niste entitati vii.
De obicei,ne evitam,nu mai avem ce ne spune,iar fiecare are nevoie de propriul pamant,neinvadat decat de cateii-planta personali,tot un obicei fara sens acum,de cand criminalitatea a fost exclusa din materialul nostru genetic.
Odata,oamenii aveau sperante,imi amintesc. Visau la stele,la fericire. Notiuni demodate azi. Avem tot ce ne trebuie, nu..? ma mint. Nutrienti,spatiu,ziua ne bucuram de lumina soarelui,dar nu ca atunci,ci o percepem la nivel de particula ,cum ne incarca resursele.
Nu mai suport sa fiu doar o leguma rationala ! Sa ma hranesc,si sa,mi infig radacinile adanc,ziua,iar noaptea sa,mi strang frunzele de racoare.
Intr,o zi, o sa ma hotarasc sa RENASC. Sa arunc invelisul asta greoi, sa.mi tai radacinile,sa ma jupoi de atomi!
O sa,mi eliberez scanteia interioara,si o sa o las sa alcatuiasca un nou EU,unul de lumina, nu unul de pamant !  Intr,o buna zi, o sa fiu prima vegetala ce zboara spre stele..!
O sa incep chiar de azi. Imi tai o fanta pe fata,adun 3 frunze uscate,si fac o tigara.  Soarele e aproape de asfintit. Ranjesc din toate crengile,si fumez o tigara.


14 comentarii:

  1. sa te jupoi de atomi..uh, a sunat foarte dureros...Ranjesti din toate crengile..parca te vad:)) . Sper sa fii un bonsai pe care sa-l pot achizitiona din vreo florarie..sa iti muti casa intr-un ghiveci de pe pervazul meu :).

    RăspundețiȘtergere
  2. da,cred ca bonsai ar fi o idee buna :/ . sti,bonsaii sunt intelepti asa ,ca sunt asiatici,ca un fel de budisti :)

    RăspundețiȘtergere
  3. atunci e bine..Inseamna ca o sa`mi mai acorzi si mie din intelepciune prin prezenta ta mereu in preajma mea, pui de bonsai :)

    RăspundețiȘtergere
  4. intelepciunea o cam.. ai. tu o sa ma inveti sa rad,da ? :) si sa ma bucur de acele mici momente,care ,poate,sunt farmecul existentei asteia insipide uneori.
    multumesc, pui.de.geniu

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca nu o sa mai fi cu sabia scoasa mereu, poate o sa si reusesc sa incerc macar ...:) sa mai razi si tu :). O zi buna dragul meu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Postarea ta m-a facut sa ma gandesc la Dune:)fiind aproape de lumea aceea. Partea cu excluderea criminalitatii din materialul genetic este extraorinara si demna de luat in calcul. Ar trebui sa se inventeze o asemenea tehnica.Poate ar fi mult mai usor, desi cred ca ar aparea alte probleme.

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte posibil,da. Mai intotdeauna,cand tai ceva, lipsa acelui ceva,se completeaza cu..altceva ! :) hm,asta a fost al naiba de inteligent din partea mea :/ .

    RăspundețiȘtergere
  8. :))Cata modestie din partea ta!:))Fraza inteligenta, recunosc:)...Dar ai dreptate intotdeauna o lipsa se completeaza cu sa spunem o existenta, un ceva. E ca si cu tigara, lipsa ei o completezi cu ciocolata sau orice altceva care iti poate muta atentia pentru fractiunea aceea de secunda:)

    RăspundețiȘtergere
  9. oh,de.ai sti,eu si fumez,si mananc ciocolata :) . Vreau sa incerc totul,insa oarecum cu moderatie. Si tu debitezi fraze inteligente. Esti my first feminina 'taur' cu care vorbesc :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Bine ca nu ai folosit femininul de la "Taur", ai ocolit subtil si diplomatic chestiunea!:)) Zodiile astea!
    Moderatie? Scorpionii sunt moderati?:D Ma cam indoiesc:)) Poate sunt moderati in anumite aspecte ale vietii, dar cand vine vorba de propria placere si desfatare...hmmmm...am totusi o alta parere!:P:))

    RăspundețiȘtergere
  11. Hei,pai am zis ca vreau..sa incerc. asta nu inseamna ca si pot! :)) Asa e,placerea e un lucru extraordinar,si eu am aceiasi parere ca tine in privinta asta :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce ne-am face daca nu ar exista placerea! Cred ca este singurul lucru care ne diferentiaza de animale. In rest uneori ne comportam de parca acum am cazut din copac si suntem ametiti din cauza cazaturii.
    Da scorpionii sunt pasiune si mai sunt valvataie si mai cred ca fericirea se atinge prin placere (nu sunt departe de adevar)si te inteapa pe la spate caci e in natura lor.:))(nu am spus cu ce si cand si unde!:))

    P.S.: Blogul meu nu ma lasa sa postez asa ca pana se decide aiurez pe la comentariile tale!:))No ofence!

    RăspundețiȘtergere
  13. Da,ar fi grav ..! :/ fara placere. Asa e..te inteapa ei si prin fata, nu doar pe la spate :)) . desi ,da ,pe la spate,ramane modul preferat. cel putin al meu

    RăspundețiȘtergere