duminică, 31 iulie 2011

decor de mucava

Iar imi zambesti asa. De fiecare data,lumina ta imi deschide porii, si imi descreteste fruntea.
Unii savanti nebuni (sau nu),zic ca suntem facuti din filamente de lumina. Ai fost prima care m,a facut s,o cred posibil.
Cum as putea sa dau atingerea ta,ochii tai aburiti, gura intredeschisa,sau modul in care iti pui mana peste mine cand dormi,pe orice altceva ?
Stiu ca nu iti spun prea des cat esti de frumoasa,dar tu sti. Vezi in ochii mei ca traiesc pentru tine,trebuie ! Stiu ca nu iti aduc flori decat o data pe an, si atunci m.as simti mai comod cu 3 grenade in mana,dar tu intelegi,si ma iubesti oricum. Stiu ca te,am facut sa suferi atunci,si tot m.ai iertat,desi nu ai uitat,sunt convins. Nici eu.
Insa acum esti aici,si toate pacatele,mi sunt iertate. Viata are motiv din nou,orizontul e doar un loc unde tu si cu mine.. .
 Efluviile tale trec de perceptia unor neuroni amarati,sunt aproape metafizice, imprima.ma cu emanatiile tale colorate. Minte,ma ca ramai aici.
In noaptea asta sunt atat de fericit,iubito,asa ca fa.ma sa sufar .
 Incerc sa te ating.Esti rece ,privirea.ti e sticloasa,iar textura fada.
Ranjesc prosteste si ridic privirea de pe o poza veche.

7 comentarii:

  1. Am scris juma` de pagina si-apoi am sters.M-ai bagat in ceata azi.Abia am reusit sa trec peste anuntu` de la matrimoniale din blogu` trecut.
    Dupa acesta scriere numarul fetelor care vor dori sa razuieasca X-urile din coada numarului tau de telefon se va dubla (:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. oh,da ! deja mi,am luat secretara sa raspunda la mesaje :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :) aruncat in abis de o poza. frumos .

    RăspundețiȘtergere
  4. bine zis , 'abis' . Insa as da orice sa regasesc abisul ala,decat sa stau in ordinea asta,rece,si nepasatoare,mai puisor.de.einstein :). Ratiunea naste legume-citat,eu..

    RăspundețiȘtergere
  5. Puisor de einstein..haha. Cauta un alt abis..real de data asta si arunca-te:). Spune nu legumelor si fii fructul ce camufleaza o grenada:).

    RăspundețiȘtergere
  6. de ce nu scrii mai des?????????????????????????????????????????????????

    RăspundețiȘtergere
  7. Pt prima data, sustin opinia sufletului de "curva" . Scrie mai deeees !!

    RăspundețiȘtergere