joi, 8 septembrie 2011


Tired. Dying.Fuckin' living. Nothing matters.
Totul e doar o nenorocita de piesa de teatru,pusa in scena de niste regizori nebuni,a caror singura scuza e ca sunt atotputernici.
Marionete.Tu,eu,every fuckin' one of us. Posesiuni,cariere,bani,gunoaie,prosti,genii, aberatii .
Nu ma atrage in lumea ta ireala,nu e plina de sens, e goala. Ca o tarfa de ghetou. Si nespalata,pe deasupra.
Niciodata fericiti,NICIODATA ! Mereu alergam,ne chinuim,obtinem,apoi iar fara sens.
Nu,mi tine predici ca fericirea se gaseste in lucruri marunte, poate iti merge cu vreo fetita plina de cosuri.  De ce dracu' sa ma reincarnez de mii de ori,de ce sa inteleg,sa percep experiente in fizicalitate,de ce sa fiu viu cand pot sa fiu mort ?!
Oricum nu e nici o diferenta enorma. Viul e doar un amorf scurtcircuitat. UN golem resuscitat cu curenti.
Ah,tu Lem, geniu cu adevarat ..! Cum slaveai tu neviul in povestile tale. Linistea lui .
Fa,ma un robot, da,mi apa-cuie de baut,  lasa,ma sa intru in oceanul tau sarat, sa ruginesc.
I,M SO TIRED..    Lasa,ti coltii sa,ti alunece in gatul meu,si arunca,ma in ploaia de nepasare.
Vreau sa privesc in gol, sa fiu in transa, sa nu vad decat mocirla care sunt,galgaiala ei groasa,si tulbure. .
AM murit,percepi  ? ..ma innec,e ceea ce vreau. Sau poate ca..poate, just poate..exista ceva..! Nu mai sunt sigur ca vreau sa mor .
Deschid ochii rosii ,si strig. Mut,dar strabate universul vibratiilor : NU !  MAI STAU ..!
Imi arunc pielea alunecoasa si neagra de sarpe ,si ma ridic. Nu am nevoie de aripi,sunt doar o creatura a mea. Pot face orice vreau.
Imi dezvolt antene fine,si plutesc in inaltimi. Poate ceva apare,sa.mi redea..sa,i redau..
Plutesc printre norii rumeniti. Soarele apune incet,aruncand ultimele raze pe cerul crepuscular al sufletului meu.. Stele mijesc,lumini. UNdeva in departari, lumini. AM sa ajung acolo odata,orice ar fi ..!
Ma inchid in coconul de matase,si adorm,dus de vantul de seara..

7 comentarii:

  1. idealul este sa rezonezi cu tina insuti, inner fights doesn't help..

    RăspundețiȘtergere
  2. astea sunt teorii pt "vreo fetita plina de cosuri", mai secsinblog deci...shu shu go away ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincer, nu stiu daca inner fights ajuta sau nu,ceea ce stiu e ca ,de moment,fac parte din mine. Ideal,probabil ai dreptate. Armonia unei fiinte e de dorit.
    Si mereu sper sa fiu mai bun,mai mult,sa inteleg mai multe.
    Cred ca asta se poate incepe acceptand si explorand, ceea ce sunt,si scursura si scanteie de divinitate. Jegos si inocent,bun si canalie.
    Pui.de.geniu , frumos..imi alungi cititorii,hhh.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cine te citeste cu placere, revine .Nu fuge doar la un banal shu shu ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. "Jegos si inocent, bun si canalie"...imi place, si alb dar si negru, si yin si yang, doar nu suntem doar buni sau rai, avem si lumina si intuneric!
    Nu mai esti sigur ca vrei sa mori? Ai fost vreodata? Eu una nu vreau sa fiu sigura nici macar in ultima clipa, cred ca si atunci imi voi dori sa se prelungeasca suflarea.
    In rest, great entry:):*

    RăspundețiȘtergere
  6. O parte din mine a fost sigura. DIn pacate.,sau din fericire, am multe parti. Si sigurante. :) Eu nu ma cramponez,pentru ca STIU,stiu,ca moartea nu e sfarsitul. Nu,mi cere argumente rationale. Multumesc Laura :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Undeva in interiorul nostru toti stim ca moartea nu este sfarsitul, poate fi doar inceputul sau inceputul sfarsitului. Nu iti cer argumente, asteptam si vedem, poate o lume mult mai buna, cel putin asa sper:)
    Nu ai pentru ce sa-mi multumesti!:*and a big hug!

    RăspundețiȘtergere