sâmbătă, 13 august 2011

Coconul meu spatio-temporal s.a oprit. Iar sunt pe o plaja pustie.
Desi realitatile sunt locul meu de joaca,in toate esti prezenta TU.
Oare cum memoria sufletului transcede tot.. ?  Undeva,trebuie sa fi.
In Itaca,ai fost pe rand Penelope si vrajitoarea Circe,in Megalopolis ai fost tipa aia cu parul in toate culorile ce zbura printre blocurile de sute de etaje,in Sodoma,tarfa perversa ,a tuturor,si totusi..a nimanui. Nici macar a ta.
Te.am intrebat de ce faci asta,si mi,ai zambit.
Te.am gasit ! Te plimbi pe plaja,la ora asta matinala. Cativa pescarusi isi arunca tipetele in parul tau. Ma doare lipsa ta,sti ?
Desi te revad peste tot, nu esti..,nu vei fi niciodata a mea . Esti doar o naluca nascocita de mintea mea. O proiectie a unei fiinte ce a murit de mult. In bratele unui tehnician dentar.
Daca as avea un pic de curaj, te,as omora. Ca intr,una din povestile scornite de Mihail Drumes,iubirile mari cer finaluri tragice,haha..!
Gura mi se deschide intr,un ranjet amar,atat de amar,incat  prin vene imi curge acum sulf si pelin.
Ca de obicei,imi scot din buzunarul de la piept, o tigara ipotetica,si mi,o indes intr.o gura probabila.
Sunt doar o fantasma si eu..realitatile,toate universurile,durerile,bucuriile,implinirile ,fara dragoste, nu inseamna nimic.
Ma apropii si intind mana spre tine si dispari. Nu,dragostea nu iarta,si nu uita,si nu e altruista ! Dragostea e geloasa,si posesiva,si egoista. Vrea totul !
Undeva in ,larg,o DEconstructie. Ma indrept spre ea. Apa e doar o idee a unei vibratii. Ajung dupa secunde,sau luni,sau ani. Intru.
In holul enorm, Nimicul. Nu nimic,ca si lipsa a totului,ci insasi NIMICUL. Ranjeste din toate potentialitatile :
-in sfarsit,ai venit acasa,cuvantule. Te.am trimis demult intr.un vis.Imi place sa experimentez cu lucruri imposibile.
-huh..? intreb..cum ar fi ?
-realitatea.si viul. NU EXISTA ! tuna El. Delfini,planete,oameni,materie,dragoste,sex,doar niste aberatii ale mele,rade in hohote.Ganduri,nascocite din plictiseala. Aici totul incepe si totul se termina.
Si acum,o sa te reintegrez in oceanul de cuvinte. Nu vei mai fi tu ,ci ele,Noi.
-nu! nu vreau ..! Ce pentru tine e un vis,pt mine a fost REAL! Real,intelegi ? Nu ma intereseaza modul absolut,ci modul personal,subiectiv.
Ma prefac in fotoni,si fug oriunde,departe de aici..! In urma rasul lui dracesc inca se mai aude :
--hahaha..nu te poti ascunde de mine, Sunt peste tot. De fapt,EU sunt TOTUL.

3 comentarii:

  1. "ci modul personal, subiectiv"..mmm...asta ne intereseaza cel mai mult si tot el e cel care ne loveste cel mai mult. Poate daca am deveni si noi niste erori umane ( cum este majoritatea ce se complace in a detine un sfert de neuron zbatandu-se in singuratate), probabil ca n-am mai reusi sa percepem atatea nuante, subtilitati etc si ..modul general ne-ar fi sucient. Si implicit, am trece mai usor peste momente .Un weekend superb sa ai dragul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ai dreptate,modul ala e singurul care conteaza,pana la urma. si e si scut si slabiciune. Poate ca eroare umana deja sunt,si o sp la modul cel mai natural. Singur,fara perspective,fara speranta,fara nimic. Doar frustrari..muulte !
    Si tu un weekend placuta draga mini-cetateanca :)

    RăspundețiȘtergere
  3. E doar o perioada "FaraFaraFara". Toate trec, dupa cum ai zis si tu, o zic si eu si tot asa. Cat despre frustrari..imputineaza-le hombre.N-avem timp de asa ceva. Te duce capul si e un semn bun. Urmeaza o perioada "CuCuCu"..sa vad cum te descurci atunci :).

    RăspundețiȘtergere